Cerita seorang penyokong sukan tanah air yang sentiasa menyokong tanah tumpah darahnya tidak kira menang atau kalah. Malaysia dihati Selangor dipahati.

25 September 2014

Tiket Piala Sultan Selangor 2014

Thursday, September 25, 2014 Posted by santai stadium , No comments
Tiket Piala Sultan Selangor 2014

Piala Sultan Selangor yang selalu dianjurkan setiap tahun bermula 2001 akan kembali sabtu ini. Aku telah pun bersedia untuk pergi ke Stadium Shah Alam untuk menyaksikan Piala Sultan Selangor ini.

Sebelum pergi ke stadium itu, pastikan korang dah ada tiket. Kalau tak dapat tiket percuma, kenalah beli di kaunter tiket di stadium. Tiket untuk Piala Sultan Selangor ini berharga RM10 untuk dewasa yang mana setiap pembelinya berpeluang untuk memenangi 8 buah "Mountain Bike" yang bernilai RM10,000.
Makluman untuk penjualan tiket Piala Sultan Selangor. - foto FB RTBPS
Walaubagaimanapun, ada juga cakap-cakap dalam facebook yang cakap, semasa sesi perasmian atau pengenalan di sebuah kompleks membeli belah, setiap seorang penyokong yang hadir ketika itu akan dapat 10 keping tiket percuma dari FAS sendiri. Tapi apakan daya, ada penyokong tegar Selangor yang pergi ke majlis itu tidak dapat seperti yang di gembar gemburkan. Sudahlah pihak pengurusan dengan penyokong tidak sehaluan, di tambah pula dengan kes macam ini. Mungkin lagi susah penyokong nak sokong pengurusan FAS.

Aku pula dah dapat tiket dari abang aku, satu untuk aku, satu lagi abang aku. Kami dapat tiket free, kata abang aku, dia dapat kat sekolah tiket itu. Tak tahulah macam mana dorang edarkan tiket-tiket percuma ini.

Nasihat aku, yang mana dapat tiket percuma itu, bolehlah pergi ke stadium sabtu ini. Tapi kalau kau tak nak pergi, janganlah jual balik tiket percuma itu, tak salah kalau bagi free ke orang-orang yang nak pergi perlawanan itu. Lagi satu nak bagi tahu, TV3 pun tayangkan siaran langsung Piala Sultan Selangor ini. Bolehlah duduk depan TV juga.

0 comments:

Post a Comment